Banjir : Jabatan Amal diarah turun ke Kampar Taip

KUALA LUMPUR, 15 APRIL 2012- Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia telah mengeluarkan arahan rasmi selepas Mesyuarat Dewan Pemuda PAS Malaysia tengahari tadi, agar semua ahli-ahli Jabatan Amal Malaysia supaya turun ke Kampar Taip di sini untuk bahagian paparan ringkas. 



untuk melaksanakan tanggungjawab membantu masyarakat kampar yang di landa Musibah Banjir baru-baru ini, Ketua Dewan Pemuda PAS dan Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda PAS Malaysia juga akan turut bersama pada hari Ahad nanti untuk bersama menjalankan gotong-royong perdana BERSIH rumah dan membaiki serta menyampaikan sumbangan alatan membersih rumah kepada petugas Jabatan Amal yang sedang bertugas disana. 

Ketua Pengarah Jabatan Amal Malaysia Tuan Johari Osman telah memaklumkan bahawa beberapa Negeri telah turun untuk memberi Bantuan di Kampar. dan Ketua Pengarah mengarahkan semua ahli Jabatan Amal Malaysia untuk turut sama beramai-ramai berada di Kampar bersama AJK Dewan Pemuda PAS Malaysia.Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

0 comments:

Post a Comment