Keheningan Menjelang Syawal


Sumbangan telah disampaikan oleh Sdr Khairil Anuar Ismail (Timbalan Pengarah I Jabatan Amal Selangor merangkap Penyelaras Jabatan Amal Serdang). Turut hadir Peguam Mazwan Johar (Ahli Majlis MPKj, NYDP Pas Serdang) dan ahli Amal Serdang.


(Kami Jabatan Amal Serdang hanyalah penyampai sumbangan yang telah diberikan kepada kami oleh tuan/puan penderma untuk disampaikan kepada yang memerlukan bantuan. Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada penderma-perderma yang memberi kepercayaan kepada kami untuk menguruskan sumbangan. Amanah dan kepercayaan yang diberikan akan dilaksanakan dengan sebaik mungkin semoga mendapat keredaan Allah swt.)


Sumber : http://unitamalserdang.blogspot.com/

13 September 2009, Bt18 Hulu Langat :
Jabatan Amal Serdang telah menyalurkan sumbangan kepada 12 beradik yang hilang tempat bergantung akibat kemalangan jalan raya. Kemalangan tersebut mendapat liputan daripada beberapa akhbar tempatan.

Dalam tragedi tersebut , Abdul Karim memandu kereta perodua kancil maut apabila kenderaannya dirempuh sebuah treler dari arah bertentangan. Abdul Karim yang bekerja sendiri , meninggal dunia ditempat kejadian akibat parah di kepala dan badan manakala isterinya , Maimon Said , 52 dan anak lelakinya , Mohd Ihsan yang berada dalam kereta itu turut parah. Maimon dan Mohd Ihsan dirawat di PPUM dan mereka berdua yang koma semasa kemalangan tersedar pagi selasa lalu.

0 comments:

Post a Comment