Wira Unit Amal Johor Di Bebaskan Dari Tahanan Reman Polis


sumber : http://johor.pas.org.my/index.php?option=com_content&view=article&id=173:wira-unit-amal-johor-di-bebaskan-dari-tahanan-reman-polis&catid=35:berita-terkini

Kuala Lumpur 9 mac 2009 – Laili Masran Ahli Lembaga Pengarah (ALP) Jabatan Amal Negeri Johor yang juga merupakan Ahli Jawatankuasa PAS Kawasan Ayer Hitam telah di bebaskan oleh pihak Polis atas tuduhan menghalang Pengjawatan Awam daripada melaksanakan tugasnya. Beliau ditahan dalam Program Himpunan 100 ribu membantah PPSMI pada 7 Mac di Masjid Negara Kuala Lumpur baru-baru ini.

Beliau di bebaskan di Balai Polis Dang Wangi Kuala Lumpur. Turut serta meraikan pembebasan beliau adalah Saudara Aminuddin Ayub Timbalan Ketua PAS Negeri Johor bersama dengan Penasihat Undang-Undang PAS Negeri Johor Saudara Firdaus Masood, Pengarah Jabatan Amal Wilayah Persekutuan Saudara Saripuddin Mohd Yatim, Timbalan Pengarah 1 Jabatan Amal Wilayah Persekutuan Saudara Abd Jalil Mustafa dan Ahli Lembaga Pengarah Jabatan Amal Wilayah Persekutuan Saudara Kasim Sabu.

0 comments:

Post a Comment